Bir e-twinning projesine katılacaklarını öğrenen meraklı öğrencilerim ilk etkinliğimizi yapmadan araştırmalara giriştiler. Zorbalık, akran zorbalığı ne demektir hemen sınıf öğretmenlerine sormuşlar, fikir sahibi olmuşlar. Etkinliğimizi görünce de hemen ne yapacağımızı tahmin edip neler söyleceklerini neler yazacaklarını benimle paylaşmaya başladılar. Zorbalık hakkında bildiklerini sıralamaya başladılar. Bu bildiklerini kağıtlara isim belirtmeden yazmalarını istedim. Her biri fikirlerini yazdılar. Tombala gibi yazılanları çekerek okuduk. Sıra zorbalık anılarına geldi. Onları da aynı şekilde yazıp okuduk. Belki de önceden kötü bir şekilde hatırladıkları anılarını kağıda dökünce kendilerini iyi hissettiklerini fark ettim.